duminică, 9 decembrie 2012

Yami-yami.... cu Umami!

      Vă mai spuneam ceva timp în urmă de plăcerea mea de a mînca... pizza. Da, recunosc că e un fel de mîncare la care greu renunț. Pentru că mi-am propus să țin un fel de dietă sunt nevoită să mănînc mai rar pizza și... regret. Chiar acum cînd am găsit mai multe sortimente, comand mai rar. Pentru că sunt mai multe feluri, încerc să le gust pe toate și cînd mă mai abat puțin de la dietă, îmi aleg altă pizza și tot așa.
     Prima dată am încercat una cu pește pentru că așa îmi place cel mai mult, după care am mîncat cu vinete, cu pui, condimentată și cu prosciutto și multe altele. Blatul e subțire, ingredientele sunt bune, sosul nu e apă chioară cum mi s-a mai întîmplat în altă parte și deci de-acum voi comanda numai de la Umami.
      Cînd am fost servită cu pizza din altă parte, am simțit repede diferența. Îmi place blatul crocant și făcut pe vatră, ingredientele sunt bine alese și amestecate, livrarea este rapidă și .... gata cu foamea. Prețul nu este mai mare decît la celelalte locuri unde se vinde pizza în Iași și au apă și sucuri la prețuri bune.
       Ultima dată am comandat quatro stagione și am mîncat-o singură. Foarte bun încît am uitat de dietă și mă cam mustra conștiința.

         Cum să nu vrei să încerci așa ceva? Ori nu te tentează pizza în general, ori nici măcar mirosul nu te face curios și nu încerci. Eu sunt pofticioasă și mă ispitește și vizual, așa că nu pot spune nu, cu siguranță.
         Pe 13 decembrie, voi mai testa ce mai este de testat. Cum pentru mine, 13 este zi cu noroc, sper ca și pentru ceilalți "colegi de echipă de la degustare" să fie la fel. Fraților, eu vă zic să încercați că nu veți păți nimic. Cel mult, poate să vă placă mult sau puțin sau unora deloc dar încercarea moare n-are.
         Degustători de pizza, pregătiți-vă că avem un hop de trecut și va fi pe 13 decembrie, la ora 19, la Arte Cafe, în Copou. Umami, gusturile se discută și asta vor face  și 30 de bloggeri joi, 13 decembrie 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu