sâmbătă, 29 decembrie 2012

Viața lui Pi

        Am reușit să văd filmul Viața lui Pi. Am auzit că e interesant. Eu cred ce se mai spune sau țin cont de critici dar nu întotdeauna. Așa că pe lîngă problemele pe care trebuia să le rezolv, am găsit puțin timp pentru acest film. Nu îmi pare rău că l-am văzut, deci nu a fost pierdere de timp.
       De cîteva luni auzeam că în decembrie 2012 va apărea pe ecrane Viața lui Pi, ecranizarea lui Ang Lee după apreciatul roman omonim al canadianului Yann Martel.

       Povestea te prinde dacă îți plac romanele de aventuri. Așadar, în urma naufragiului unui transatlantic, adolescentul indian Pi Patel, fiul unui director de grădină zoologică, în curs de emigrare spre Canada, este singurul supravieţuitor, ajuns pe o barcă de salvare alături de o zebră, o hienă, un urangutan şi... un tigru de Bengal.

       Practic în film sunt şansele de supravieţuire ale lui Pi,viața lui în mijlocul oceanului pentru o perioadă de  timp. Cea mai mare parte a acțiune se petrece pe apă și sunt căutate modalități de a supraviețui cu ce era în barca pe care ajunsese. E interesant, spun că merită văzut și după aceea fiecare își face propria părere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu