sâmbătă, 22 decembrie 2012

Îmi plac filmele lui Cristian Mungiu

    Eu îmi iubesc orașul și oamenii de valoare. Sunt din Iași pentru cei care nu mă cunosc și mă simt confortabil aici. Am petrecut peste un sfert de veac și nu pot șterge cu buretele atîția ani. De-a lungul timpului am descoperit persoane de calitate, profesioniste, care merită respect și apreciere tot timpul. Unul dintre acești ieșeni este regizorul Cristian Mungiu.Mă uit la filmele pe care le face, îi urmăresc parcursul și mă bucur cînd aud lucruri frumoase despre el, despre echipa cu care lucrează și cînd văd că munca lui e răsplătită.
    De ce să fiu invididoasă și să îi găsesc nod în patură tocmai pentru că eu nu sunt la fel de cunoscută ca el. Mi se pare o prostie și nu aș putea să fac așa ceva.
    Cînd l-am văzut pentru prima dată am fost emoționată și mă gîndeam-uite un ieșean care este cunoscut în multe țări pentru filmele sale. Am avut acea senzație ca atunci cînd eram copil și primeam cadouri. iubesc Iașul și de fiecare dată cînd am plecat, mi-a lipsit, viața mea a fost mai săracă.
    Nu am plecat din Iași pentru că am familia aici, prietenii, am o legătură cu orașul. E ceva de durată și care nu se distruge cu una cu două. Nu îmi e frică de nimic dar nu vreau să renunț la viața mea doar pentru că cineva ar vrea să mă forțeze.
    Revenind la Cristian Mungiu, eu sper să o țină tot așa, cu filme care să umple săliile de cinematograf, să ia premii, să fie apreciat în România și în străinătate, să joacă actori ieșeni, să ne simțim onorați, să îi iubim.Succes și toată aprecierea mea pentru filme, pentru atitudine, pentru tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu