miercuri, 12 decembrie 2012

12.12.2012

        Astăzi este 12.12.2012. Sună cam sinistru. Cel puţin pentru mine. Poate că dacă nu erau atîtea discuţii despre ziua asta, nu mă gîndeam să scriu nimic. De ieri am simţit oameni încordaţi, care îşi făceau în cap scenarii legate de ziua asta. Am mai fsot întrebată dacă nu e o avampremieră la data de 21 decembrie adică pe 12 decembrie vor avea loc cîteva schimbări la nivel global care să ne determine să luăm în serios ce se prevestea pentru 21 decembrie.
       De-obicei mi se face frică sau măcar iau în calcul că se zvoneşte ceva cumplit.Totuşi nu îi pot crede pe ghicitorii în cafea sau toate celelalte, cei care prezic că în data de va fi un cutremur, o catastrofa etc. Mi se pare că o fac pentru că nu au altă ocupaţie sau vor să iasă în evidenţă.
       O fostă colegă de generală mă atenţiona asupra următoarelor date 12.12.2012, ora 12. Am dedus că şi la asta se gîndesc unii. Eu voi avea de lucru şi sigur voi uita :)  Aşa că cel mai bine este să îmi  văd de ale mele şi să nu mai bag în seamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu