marți, 18 decembrie 2012

O schimbare e mereu de bun agur

    În dimineţa asta am simţit nevoia să fac o schimbare. Să nu vă închipuţi că m-am tuns sau am renunţat la unghiile lungi. Nici vorba, nu aş putea. Cel puţin nu acum. M-am vopsit. Sunt roşcată şi culoarea este mai intensă ca pînă acum. Aşa am simţit că vreau să arăt şi mă simt bine în pielea mea.
    Cu siguranţă vor fi comentarii că iar m-am aranjat la păr, că am bani, că ce îmi pasă dar puţine doamne sau domişoare vor gîndi că e un lucru firesc şi este foarte bine să fim îngrijite. Nu v-am spus că nu am recurs la o nouă vopsea de păr pentru că vin sărbătorile de iarnă ci pentru că asta mi-am dorit şi punct.
    Ce e mai frumos să te bucuri de viaţă, de fiecare mic gest şi să existe astfel de lucruri care să îţi aducă zîmbetul pe buze. De cînd mi-am dat seamă că mă simt mai bine, că sunt bine în pielea mea, am decis să o fac de fiecare dată cînd pot adică cînd am bani pentru asta. A nu se înţelege că stau cu datorii şi mă duc să mă aranjez. Nici vorbă. Dările către stat sunt pe primul plan ca să nu mai am grijă şi după aceea le fac pe celelalte.
     Să avem grijă de noi este un lucru bun iar imaginea contează şi va conta mereu, cel puţin pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu