luni, 17 decembrie 2012

Sunt femeie deci pot să fac orice!

       Cred în egalitatea de şanse şi consider că de foarte multe ori femeile pot face lucrurile mai repede şi mai bine. Nu ştiu dacă este din dorinţa de a arăta că ele pot să se descurce şi în situaţii grele sau că doar inteligenţa şi perseverenţa ar fi atuurile lor. De ce scriu despre asta, e simplu. Pentru că am văzut prea multe situaţii în care o femeie nu era băgată în seamă doar pentru că e femeie.
      Un exemplu care îmi vine în minte este legat de perioadă cînd eram la departamentul sport, la radio şi unii bărbaţi nu mă băgau în seamă doar pentru că eram femeie. La stadion mi se spunea de către un nene răutăcios că mai bine mi-aş cumpăra o cratiţă şi să mă duc să fac mîncare, ce să caut la stadion.
      Răutăţi de genul acesta au fost multe şi chiar cineva se întreba ce caut la departamentul sport, am venit să intoxic departamentul. Pe moment m-am înfuriat foarte tare pentru că eram o persoană liniştită care nu deranja pe nimeni.În timp, m-am schimbat şi meseria m-a făcut să fiu mereu în priză şi sunt agitată. Da, nu mi-e ruşine să o spun. S-a dus calmul acela englezec. De unde să mai fie după aproape 15 ani de muncă.
     Între timp, nu vreau să mai aud de dicriminarea între sexe, că doar bărbaţii pot să facă ceva şi femeile nu ar putea. Dacă o persoană are ambiţie, munceşte poate să să iasă bine dintr-o situaţie indiferent dacă este bărbat sau femeie. Sper că nu aveţi dubii pentru că nu e cazul. Femeile sunt responsabile şi iau inţiativă în multe situaţii. Asta nu înseamnă că uităm de proverbul  "pădure fără uscături nu se poate", că aşa e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu