joi, 27 decembrie 2012

Rămîn fan Moga, voi ce credeați?

        S-a terminat cu emisiunea Vocea României pentru anul 2012. Cred că este singura seară cînd nu m-am uitat. Mă relaxează, îmi plac unele voci și sunt fan Moga-declarat. Îmi pare rău că nu a cîștigat Vizi. Am văzut comentariile și chiar de la început am încercat să fac abstracție de naționalitatea concurentului și m-am axat doar pe voce. Bineînțeles atît cît mă pricep sau mai bine spus cît îi place urechii mele. Au participat voci diferite și orgaliile antrenorilor au fost mari. La ediția din anul 2011, cei patru păreau mai prietenoși între ei iar acum în 2012 s-au mai ascuțit săbiile. Cam multe înțepături.
        Sunt mai multe motive pentru care îmi place Marius Moga. Pe lîngă munca sa pe care o apreciez, mi s-a părut mereu obiectiv cu concurenții lui și ai celorlalți, comportamentul său nu a lăsat de dorit, limbajul de bun simț și nu a lovit sub centură cum au făcut-o ceilalți trei antrenori.
       Caracterul omului spune multe și asta m-a determinat să îl apreciez pentru tot ce face. De aceea continui să rămîn fan Moga și să spun că îmi pare rău că nu a cîștigat concurentul său. Locul II nu e puțin dar din punctul meu de vedere merita locul I.
      Știu că unii vor spune că trebuia să țin cu Julie pentru că e din Iași dar eu așa am gîndit și nu vreau să mint. Cred că este pentru prima dată cînd nu țin cu un ieșean. Fiecare are dreptul să vadă lucrurile așa cum i se par mai bune. Alegerea mea rămîne Vizi și echipa Moga.
       Tare aș vrea să aflu din culise și să înțeleg dacă sunt și mizerii care se fac, așa cum se mai spune. Pînă aflu detalii, încerc să mai postez cîteva ceva că suntem deja pe 27 decembrie 2012 adică de Sfîntul Ștefan deci la mulți ani sărbătoriților acestei zile și sărbători fericite tuturor, un an mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu