luni, 17 decembrie 2012

The Hobbit, în topul încasărilor

          Abia aştept să văd filmul The Hobbit. Chiar acum mă uitam la ce oră va fi pentru a vedea cînd aş putea să merg la cinematograf. Am citit despre film şi am aflat că a ajuns fără probleme în topul încasărilor  şi este cel mai profitabil debut al tuturor lunilor decembrie de pînă acum. Sună foarte bine şi vreau să îl văd.
         Am aflat că filmul regizat de Peter Jackson, primul dintr-o trilogie planuita, a cîştigat 84,8 milioane de dolari în weekendul care a trecut. Pelicula a întrecut filme precum I Am Legend sau Avatar, ambele au încasat după un weekend, 77 de milioane de dolari.
         Totodată, în top 10 se mai află, în ordine, The Twilight Saga: Breaking Dawn, cu 5,2 milioane de dolari, Wreck-It Ralph, 3,3 milioane de dolari, Playing for Keeps, 3,2 milioane de dolari, Red Down, 2,4 milioane, si Silver Linings Playbook, 2,1 milioane. Ce de-a bani dar şi ce filme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu