vineri, 14 decembrie 2012

Pizza Umami pentru bloggerii ieşeni

       13 decembrie nu a fost o zi cu ghinion numai dacă mă gîndesc la degustarea de la Arte Cafe. Cei de la Umami au pregătit o degustare de produse la care au chemat un grup de bloggeri. A durat cîteva ore şi mesele erau pline cu fel de fel de bunătăţi. Zăpada  de-afară a completat peisajul şi totul m-a dus cu gîndul la masa de Crăciun. Da, pentru mine, cam aşa a fost.
        Întîi am gustat din ingredientele folosite la pizza de la Umami şi o bunătate de salată de fructe de mare. Un borcan cu ton felii mari îmi tot făcea cu ochiul şi acum regret că nu am mîncat. Nu am rezistat în faţa scoicilor şi a creveţilor; măslinele şi a brînzeturile m-au tentat şi ele.
      Pîiniţele făcute de Iulian, maestrul bucătar căruia îi reuşeşte absolut orice în materie de preparate culinare, au fost bune de tot.
      De pizza nu pot spune decît că îmi place tot mai mult şi mi-e greu să aleg atunci cînd am meniul în faţă. Îmi străluceau ochii ca atunci cînd primeau un cadou de la moş Crăciun sau de ziua de naştere. Cu cît mîncam mai mult parcă mai vroiam să mai încerc ceva. Ispititor, delicios, gustos.

     De la prima pizza pe care am mîncat-o, m-am temut că voi comanda mai des. De altfel, abia aştept să stau mai multe ore la birou ca să mai comand alt sortiment. Aseară nu am mai avut cum să mănînc pizza cu cartofi pai că s-a terminat foarte repede. Abia mai reuşeam să fac fotografii.

    Mă întreabă colegii din redacţie ce le-aş recomanda şi e cam greu. Pot să încerce orice, cu încredere, pe cuvînt! Yami-yami...cu Umami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu