miercuri, 19 decembrie 2012

Nota 10 pentru Hobbitul!


      Am fost la cinematograf ca să văd Hobbitul. Spuneam de luni că vreau să îl văd. După film am vrut să scriu dar aveam nevoie să mi se sedimenteze informațiile, secvențele mai bine spus. Regizorul Peter Jackson este aceelași care a făcut District 9  și trilogia Stăpînul Inelelor. Toate aceste filme mi-au plăcut. Deși cînd am văzut posterul m-am strîmbat tare.
      Filmul Hobbitul nu m-a dezamăgit deloc și am fost atît de atentă la fiecare scenă în parte de parcă vedeam primul film, la un cinematograf. Nu am citit cartea și nu pot spune dacă sunt surprinse toate ideile din volum. Poate că așa e mai bine că nu am cu ce să compar.
      Începutul a fost în forță și apoi s-a insistat puțin cam mult, cred eu, pe secvențele din casa personajului principal respectiv hobbitul Biblo Baggins. Hobbitul s-a decis să îi urmeze pe cei 13 gnomi care au venit la el acasă și au mîncat tot ce au găsit.
     Filmul este o poveste cu multe lecții de viață. Pe lîngă faptul că binele învinge răul ar mai fi să te bucuri de lucrurile mici, să nu judeci după aparențe, să știi să fii îngăduitor, să ai încredere în tine, să fii un bun prieten, să nu lași orice lucru rău să te doboare, să nu-ți pierzi speranța și multe altele.

     Întreg filmul este plin de aventuri și de mesaje și de aceea cred că merită să îl mai văd încă o dată. Voi vedea cînd mai am timp să merg din nou la cinematograf.
      Gandalf este scos în evidență ca cel care îți arată drumul în viață, te provoacă dar la nevoie, te ajută căci nu i-a lăsat pe gnomi și pe hobbit, la greu.
     Gollum este foarte bine în valoare prin rolul său. Întîlnirea sa cu hobbitul nu face altceva decît să pună în oglindă cele două personaje și datorită tehnologiei să-i poată diferenția între ei. Ambii sunt hobiți dar arată diferit. 
     Fiecare scenă e cu suspans și dacă începutul este lent, intriga și deznodămîntul îi țin pe spectatori cu sufletul la gură.
       Dacă nu ați văzut Hobbitul, nu-l ratați, veți vedea că merita toți bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu