luni, 3 decembrie 2012

Unde e Elodia?

       Nu prea mai vreau să mă uit la știri dar pentru am nevoie să mă informez, am nevoie să văd ce știri se mai difuzează. Chiar acum văd la un post de televiziune că sîngele Elodiei a fost găsite pe tocul pistolului lui Cioacă. Și polițistul respectiv soțul Elodiei este în libertate.
       Recunosc că o bună bucată de timp am crezut că Elodia nu a existat și că e o invenție a cuiva care a vrut să facă un subiect de presă. Țin minte cum la OTV, nopți în șir, foarte multe ore, se vorbea de acest caz și erau tot felul de ipoteze.
      Foarte tîrziu au apărut fotografii cu Elodia și Cioacă și se tot spunea despre viața avocatei dispărute. Cu atît mister și probe puține, chiar că nu îți vine să crezi cam tot ce se spune.
     Văd cu cazul este reîncălzit și unii ar face orice ca să mai scoată o știre și ceva audiență. Greul cu decența, cu etica și deontologia și cu adevărul este și mai greu...dar nu pentru toți, firește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu