luni, 31 decembrie 2012

La mulți ani!

             Mai sunt cîteva ore pînă cînd intrăm în noul an 2013. E luni, 31 decembrie și dimineață am avut senzația că este o zi ca oricare alta. Mai aveam puțin de lucru și nu trebiuia să uit de bilanțul de la sfîrșitul lunii. Timpul a trecut foarte repede și e aproape ora 15. Au trecut mult prea repede orele de parcă timpul e comprimat. Ce senzație ciudată-e gata și anul 2012.
             Într-un fel mă bucur că trece 2012 pentru că a fost cel mai nefast an din toată viața mea. În cîteva luni s-au schimbat atîtea lucruri. Nu vreau să mă mai gîndesc la ce a fost, doar la viitor. Am o listă cu ceea ce vreau să fac și mă voi orienta asupra fiecărui detaliu și voi fi mai optimistă. Da, asta vreau în primul rînd.
            Doar 9 ore și intrăm în 2013. Ce pot să îmi doresc-sănătate, putere, optimism, fericire, succes. La mulți ani tuturor, un 2013 după sufletele fiecăruia dintre voi!  La mulți ani!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu