joi, 14 februarie 2013

Tupeul și superioritatea

         Miercuri 13 februarie 2013-o zi plină și care a trecut foarte repede. Parcă acum suna alarma să mă trezesc și iată că se termină ziua adică e ora 24. Se adună treaba și numai dacă nu vrei nu îți găsești ceva de lucru. Am scri știri, am dat cîteva telefoane pentru diverse telefoane. Mi s-a întîmplat și ceva ciudat adică am sunat un medic care a refuzat să îmi dea declarație pe motiv că nu mă cunoaște, că el a dat o dată o declarație și să o iau de la colegi și m-a trimis să discut cu managerul. Acesta la rîndul său a făcut exact la fel.

         Da, a fost o situație enervantă deoarece medicul cu care doream să discut și de la care vroiam să aflu informațiile necesare, a refuzat să mi le dea sub falsele pretexte despre care spuneam. Ba mai mult, deranjat că îl sun de mai multe ori s-a gîndit să îmi închidă telefonul în nas. Să nu credeți că managerul unității medicale a fost mai drăguț căci și dumnealui a procedat exact la fel ca domnul doctor. Super tare faza!
         Dar să nu credeți că m-am dat bătută și am renunțat așa ușor. Eu aveam nevoie de o declarație care nu era compromițătoare pentru nimeni doar că unii sunt mofturoși, cu toate și celelalte și nu vor să  mă ajute. Pînă la urmă am fost slavată de purtătorul de cuvînt al spitalului care nu a fost absurd și am primit ce aveam nevoie și problema s-a rezolvat. Tare greu și cu complicații fără rost. Dar așa văd că le place unora să facă faze și să ne complicăm viețile unii altora că deh se cred superiori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu