duminică, 3 februarie 2013

Teii, groapa și garoafa



         Curiozitatea m-a scos din casă și pe la ora 12.45 mă aflam pe bulevardul Ștefan cel Mare. Nu mi-am închipuit că s-a terminat protestul anunțat să înceapă la ora 12 și care împotriva tăierii abuzive a copacilor de pe B-dul Ștefan cel Mare. Chiar eram curioasă cîți ieșeni vor ieși să protesteze pentru că pe rețelele de socializare se spun multe și văd mulți curajoși și justițiari.
         La fața locului am găsit doar persoane care se plimbau sau treceau întîmplător pe acolo. Mai vedeam cîte un trecător care întorcea puțin capul cînd vedea cîteo garoafă așezată lîngă cîte un tei sau lîngă o groapă unde fusese un copac ce a fost tăiat.
         Încercam să fac cîteva fotografii la tei și la garoafele lăsate lîngă ei sau lîngă gropiile rămase și erau persoane care se uitau nepăsătoare sau unii care nu înțelegeau ce se întîmplă și nu păreau curioși ce va fi cu tei care mai sunt pe-acolo.
       Nu știu dacă lipsește simțul civic în masă sau doar e mai ușor să stai nepăsător și să îi lași pe alții să lupte și pentru tine. M-am săturat de lipsa de implicare, de bîrfitul pe la colțuri, de a da vina cînd pe unul, cînd pe altul și să nu se schimbe nimic sau aproape nimic. Nepăsarea, indolența, sau cum s-or mai numi...tronează.
      Ce păcat că nu știm să păstram ce este frumos și bun.

Un comentariu: