sâmbătă, 16 februarie 2013

Cuvîntul dat e important de respectat



      Urăsc oamenii fără cuvînt, fățarnicii, profitorii, snobii și toate aceste categorii. Dacă ai nevoie de mine, cel mai bine îmi spui direct în față. Poate să nu îmi convină, să mă deranjeze, să îmi vină să plîng sau să țip dar prefer așa- spune-mi direct. De asemenea, îi detest pe cei care nu își țin cuvîntul, promit și uită ce au spus, se prefac că au fost mult prea ocupați ca să își țină promisiunea.
      Se spune că ce ție nu îți place, altuia nu îi face. Eu nu cred că fac și cel mai bine o pot explica cei din jurul meu. Nu am scăpat însă de astfel de amici sau cum s-or numi, deci cunosc multe specimene de acest gen. Prefer să le numesc așa și atît. Doamne, nu știu cum oamenii ăștia se suportă pe ei însuși și nu se satură să mintă, să joace teatru, să zîmbească în față și să înjure prin spate, să sape pe cine apucă și toată viața lor să fie un șir infinit de lucruri josnice.
    Încerc să mă detașez de specimenele respective, de profitorii fără limită dar găsesc un procent prea mic de oameni de calitate. Sigur că nu am căutat dar mai sunt dintr-ăștia. Aș mai vrea să mai cunosc oameni rafinați, bine educați, cu bunul simț mereu la ei, citiți, fără fasoane și dezechilibre.
   Mă întreba cîte o persoană de ce am agendă și nu o las acasă niciodată. Răspunsul este foarte simplu- nu le pot ține minte pe toate și notez în agendă. Așa nu uit și pot să văd ce mai am de făcut într-o zi sau alta. Cuvîntul dat e important de respectat iar cei 7 ani de acasă sunt de neînlocuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu