luni, 25 februarie 2013

Căutarea zilei- tei

         Chiar dacă proteste nu mai sunt iar teii de pe bulevardul Ștefan cel Mare au fost tăiați, observ că mai sunt persoane care dau căutare sintagma "tăiere teii" și ajung pe blogul meu. Ce pot înțelege din asta-fie că unii vor să afle ce noutăți mai sunt legate de teii din Iași, fie unii au descoperit acum blogul meu și se mai uită cînd și cînd, fie sunt cititori fideli și "îmi verifică vigilența". Toate motivele sunt ok atîta timp cît ajung pe blog.
                                                           (foto din arhiva personală)
         Nu scriu pentru mine așa că aștept feed back, comentarii pro și contra vis-a-vis de ceea ce postez. Dacă limbajul e civilizat va fi acceptat orice comentariu. Nu suntem toți la fel, deci nici părerile nu pot fi identice iar comunicarea și schimbul de idei este benefic. Eu așa consider.
         Ce mă deranjează cel mai mult nu este faptul că autoritățile, cei care au tăiat nu au luat în calcul ceea ce am scris sau ce am semnalat, mă deranjează că tăierile au fost făcute ca un moft. Probabil că cei care au tăiat nici nu s-au sinchisit să ia în calcul protestele sau reacțiile de pe rețelele de socializare.
         Așa că vă aștept reacțiile la textele postate și nu uitați să nu treacă o zi, fără citiți brenddeiasi.blogspot.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu