marți, 12 februarie 2013

Rog seriozitate!



         Ce zi nebună, nebună, nebună de tot. Credeam că nu se termină. A fost din zilele acelea în care te încurcă unul sau altul și nu știi cum să îți mai scoți cămașa și parcă totul te strînge. Da, așa m-am simțit astăzi din cauza unor persoane care nu au comunicat cum trebuie și au fost lucrurile destul de încurcate.
         Chiar nu a fost deloc comod ca să primesc numai vești proaste și să nu am nici o vină. Mai exact am vrut să fac o faptă bună pentru un grup și m-am trezit cu două probleme. Prima dintre ele a reprezentat-o lipsa comunicării cu un factor de decizie care trebuie să îmi spună ce să transmit grupului despre care aminteam. Cea de-a doua fază a avut legătura că membrii grupului adică unii dintre ei nu au mai reușit să ajungă acolo unde stabilisem și am fost aproximativ jumătate. Măcar atît bun.
        Cu cît timpul trecea, mă simțea sufocată și a început să îmi pară rău că am vrut să fac ceva și nu toată lumea s-a mai ținut de cuvînt, fiecare cu motivul său. Una peste alta a trecut de ora prînzului și am reușit să ne întîlnim așa cum vorbisem și abia atunci m-am simțit oarecum ușurată. E un sentiment ciudat pentru că discutasem ceva înainte și deodată lucrurile se schimbă. Nu a fost plăcut.
        Concluzi -altădată nu mai iau inițiativa pentru că nu aș mai vrea să fie ca astăzi adică una spunem și alta facem. Deh, ăștia sunt oameni, cu ei defilăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu