vineri, 22 februarie 2013

Lecție de viață

        Am întîlnit o doamnă care m-a impresionat pînă la lacrimi, la propriu. A demarat o campanie umanitară pentru a ajuta cu coleg de serviciu. Doamna Lăcrămioara Ioniță este asistent medical la Institutul de Boli Cardiovasculare din Iași. Tot acolo lucrează și colegul bolnav respectiv Marius Ciudin care are cancer pulmonar. Povestea lui v-am prezentat-o deja, în urmă cu cîteva zile.
       Doamna Lăcrămioara este o luptătoare și încearcă să facă tot ce poate pentru ca Marius să beneficieze de tratamentul de care are nevoie. Acesta este scump și s-ar putea urma într-o clinică din străinătate. În fiecare zi, doamna Lăcrămioara vorbește pe unde se poate, unde găsește oameni deschiși și impresionați de situația dificilă și urgentă a colegului său. Așa am reușit să o cunosc, să vorbim despre caz și să mă determine să îi fiu alături atît cît se poate. Felul în care a povestit, optimismul și forța cu care merge mai departe pentru a-și ajuta aproapele m-au impresionat. Merită sprijinul celor din jur, aprecierea noastră pentru tot ce face.
       Doamna îmi spune cum fiica dumeaei vrea să se implice și s-a gîndit să facă cîteva desene pe niște cutii care vor fi puse în anumite locații, acolo unde doamne cu suflet mare au venit cu ideea de a contribui.
      Ce am învățat de la doamna Lăcrămioara dar și de la celelalte doamne care se implică să îl ajute pe Marius- sunt optimiste că există oamenii cărora să le pese, luptă pînă în pînzele verzi(cum se spune în popor), bat la uși necunoscute, se gîndesc la tot felul de ideii, numai să îl ajute pe Marius care este tatăl a unui băiețel de 3 ani și jumătate. Micuțul l-a văzut pe tatăl său fără păr și schimbat la față și se teme să nu rămînă singur adică doar cu mama. Soția lui Marius este tot asistentă medicală și salariul este mic. Orice ajutor contează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu