sâmbătă, 23 februarie 2013

Mizerie și ciori



      Astăzi am fost sunată de o prietenă ca să ne întîlnim la o cafea și să mai povestim. Am răspuns afirmativ și ea a ales să mergem la Palas. Nu sunt fan dar pentru că se organizează fel de fel de evenimente ajung pe-acolo. Cît privește partea de cumpărături pot spune că nu sunt dependentă de magazinele respective.

      Domnișoara care m-a sunat a întîrziat aproximativ 50 de minute așa că am profitat de ocazie și m-am plimbat prin fața Palatului Culturii. Nu vă închipuiți că totul e frumos, curațenie și să îi placă ochiului. Ce am găsit afară, în zona clădirii unde apre scris mare Rezidențial și ține de Palas, trotuarul e spart și se circulă cam gre. Ai toate șansele să calci strîmb sau în gropi. Puțin mai în față e Biserica Sf Nicolae Domnesc cu parcul său iar pe trotuare e mizerie, fel de fel de resturi de mîncare sau ce-o mai fi nu au fost puse în coșurile de gunoi ci pe unde s-a nimerit. Cîteva ciori flămînde căutam pe jos și cioguleau printre hîrtiile de pe trotuare. Unii au băut cafea iar paharele au fost aruncate în așa numitul gard viu.


     Uite așa apar gunoaie în fața Biserii Sf Nicolae Domnesc, vis-a-vis de Casa Dosoftei și pe lîngă Palatul Culturii. Acesta din urmă nu este terminat, e acoperit de pînze pe o mare parte din clădire, asfatul din fața sau din lateral e spart, mașinile sunt parcate aiurea, parcul din față e lăsat în paragină și un munte de zăpadă tronează în partea strîngă cum mergi spre marele ansamblu urbanistic.

     O bătaie de joc mai mare nu am văzut și de la o zi la alta zona respectivă arată mai rău. Autoritățile sunt nepăsătoare, unii ieșeni sunt necivilizați și lasă gunoaie și tot așa. În loc să se schimbe în bine, se schimbă în rău. Jale, jale, jale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu