duminică, 4 noiembrie 2012

Vulgaritățile și modelele în viață


       Observ cu dezamăgire cu cîtă ușurință se poate scrie orice în mediul virtual. Alegerea cuvintelor cu mai constituie o problemă. Mai mult unii spun tot ce le vine la gură fără să analizeze, să probeze că doar nimic nu mai contează. Zic asta pentru că văd cum înjurăturile  apar peste tot ca și cum ar fi exprimări elevate.
       Poate că nu ar trebui să mă mire sau tac și să merg mai departe dar cînd aud tot felul de vulgarități mă întreb ce modele vor avea generațiile viitoare. Acești pseudo-intelectuali că altfel nu le pot spune, nu mai țin cont de absolut nimic iar decența este un lucru de neatins și chiar necunoscut.
      Dacă cineva greșește, un altfel de om îi pune pe toți, din domeniul respectiv, în aceeași oală. Oare de ce nu mă miră că superficialitatea este atît de mare și că mediocrii se dau deștepți. Dacă asta vor să creadă ei, să creadă. Poate cineva să le strice gustul. Și nici nu ar avea de ce.
    Nu mi-aș bate capul cu asemenea  fenomene” dacă nu le-aș întîlni adesea și nu m-ar enerva atitudinea lor meschină, plină de tupeu și limbajul suburban că, de, doar așa mai pot să iasă în evidență.
   Aceste specime țin lecții de morală, de bun simț, de cultură prin limbaj vulgar. Poate c- de-acum înainte vom vedea doar inepții și lipsa modelelor se va simți și mai mult. Și mă întreb-pînă unde se vor strica lucrurile și ce va urma?
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu