luni, 26 noiembrie 2012

Integrame cu politicieni... ieşeni

     Mai sunt mai puţin de 2 săptămîni pînă cînd românii sunt aşteptaţi din nou, la urme. Unii spun că vor merge pentru că au găsit pe cine să voteze. Alţii sunt dezamăgiţi şi nici nu vor să audă. Nu e o noutate ceea ce scriu dar nu m-am putut abţine. Să vă spun şi de ce. Zilele trecute mi-am amintit că este chiar bine să mai iei o pauză de la conferinţele pe politic, mitinguri, proteste.
    Mai mult de 6 ani am înghiţit de-astea că uneori mi se acrise de atîta politic. Aceleaşi texte, minciuni, promisiuni în zadar etc.
   Mi-a plăcut o glumă a unei foste colege de facultate care îmi spune că pe politic se servesc tot felul de fursecuri, prăjiturele, sucuri, cafele. Da, acum înţeleg cum am reuşit să mai slăbesc-nu am mai mers la conferinţele organizate de partidele politice.
  În campania electorală unii apelează la animale pe care le îmbracă cu tot felul de lucruri. Ce am mai văzut şi am crezut că este o glumă-o intergramă cu fotografii ale unor candidaţi ai USL.
 Priviţi şi vă minunaţi! Aştept părerile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu