miercuri, 21 noiembrie 2012

Mi-e poftă să fac Bine! Ție, nu?


      La Iași, la Mc Donald's am văzut pe mese niște cuburi pe care scrie că sunt stînși bani pentru un spital de copii. Inițial îmi spuneam în gînd-ce bine. Cînd m-am așezat la o masă, am citit tot ce scria pe un cub și am văzut că banii sunt pentru un spital de copii din București. Imediat mi-a venit în minte imaginea micuților părăsiți în spitale despre care tot s-a scris și mă gîndeam de ce nu ar putea ajunge banii și la ei.
     Chiar nu vreau sa fiu răutăcioasă dar ar trebui să se facă ceva și pentru bebelușii aceia. Mi se rupe sufletul  cîn îmi amintesc de ei că nu au părinți sau nu îi interesează de copii, că nu au certificat de naștere, că nu sunt suficienți pamperși și toate celelalte.
    Iată cum un cub cu cîteva rînduri, mi-a răscolit amintirile și voi face și eu ce pot ca să ajut. M-a bucurat faptul că o doamnă de la Universitatea Al. I. Cuza m-a sunat și m-a întrebat cum se poate implica că ar dori să dea o mînă de ajutor în cazul micuților lăsați de părinți la Spitalul de copii Sf Maria. Mi-a spus că a citit ce am scris și vrea și dumneaei să se implice.
   Se pare că ce scriem noi nu e în zadar și vom merge înainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu