miercuri, 14 noiembrie 2012

În sfîrșit avem restaurant chinezesc...totul e gustos

    Astăzi am descoperit că la restaurantul chinezesc de la Palas, cel de lîngă Librăria Cărturești și InterSport, se gătește foarte bine. Recunosc că am testat bucăria chinezească și în Iași, cel puțin nu am găsit ceva mai bun. Nu am comandat un fel de mîncare ciudat sau necunoscut dar a fost foarte gustos.
   Din cîte am înțeles de la domnișoara care ne-a servit, cele mai multe mirodenii și produse care sunt folosite la prepararea rețetelor sunt aduse din China. Da, se simte diferența la gust dar nu și la preț. Adică nu este mai scump decît la celelalte restaurante chinezești din oraș.


 Am comandat pui cu 5 arome, spaghete din orez,vin rose că  de-asta îmi era poftă. Chiar merită încercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu