marți, 6 noiembrie 2012

De ce sunt lovite animalele?

      Astăzi am văzut ceva care m-a făcut să îmi ies din fire. Un om mai în vîrstă își plimba cîinele, unul foarte micuț cam ca un pechinez și cînd s-a apropiat de o pisică a lovit-o cu piciorul. Pisicuța se plimba pe lîngă peretele lui bloc iar domunl acela s-a dus direct la ea și a lovit-o. Micuța pisică a fugit și a încercat să se ascundă pe după gardul verde din fața unei scări de bloc.
     Domnul și-a continuat plimbarea cu cîinele său și cînd s-a apropiat din nou de pisică, a lovit-o și mai tare. Atunci nu am răbdat și am țipat la el, întrebîndu-l de ce o lovește pentru că nu a făcut nimic. Eu am țip, el s-a enervat și scena a durat cîteva minute. După aceea am observat că pisica nu vedea cu ochiul drept și era grăsuță pentru că urma să aibă puiuți.
    Mă întreb cum un astfel de individ poate să aibă un animal de companie și să lovească o pisică care nu îi făcuse nimic. Cred că frustrările, trecutul și alte aspecte negative din viața sa, l-au determinat să acționeze așa. Nu am putut crede cîtă răutate și violențp există și mai ales la adresa unui animăluț nevinovat și bolnav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu