luni, 19 noiembrie 2012

UMAMI-gusturile se discută

      Recunosc că îmi place să mănînc pizza. Pentru a nu pune prea multe kilograme pe mine, încerc să mănînc mai rar. Din cînd în cînd mă tenteză meniul de la UMAMI pe care îl am în sertar, la radio. Încerc să îl ascund pentru ca tentaţia să fie mai mică dar  sunt şi zile cînd mă abat de la mîncarea pe care mi-o propun să o servesc.
     Nu fac asta pentru că nu vreau să mă abţin ci doar pentru că pizza de la UMAMI este foarte bine făcută. Blatul este subţine şi bine copt, indreginetele sunt gustoase şi uite aşa nu mă rezist să nu mai comand măcar din cînd în cînd.

     Salatele sunt bune, în special Salata Cezar sau Nicoise. Cel puţin astea îmi place cel mai mult.
     Ataşez şi adresa unde puteţi vedea ce produse au cei de la UMAMI.

     http://umami.com.ro/
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu