marți, 13 noiembrie 2012

La un curs de prim ajutor

         Astăzi am fost la Inspectoratul pentru Situații de Urgență Iași și am asistat la un curs de acordare a primului ajutor. M-am așezat pe un scaun și ascultam ceea ce explica medicul de la SMURD. Din felul în care prezenta, mi-am dat seama cît de mult își iubește meseria și mi-am spus în gînd că de-acum mă voi uita cu alți ochi la acești oameni.
        La curs erau prezenți elevi și cadre didactice de la mai multe unități de învățămînt din județul Iași și remarcam cît de bucuroși erau cei care răspundeau corect la întrebările adresate. S-au făcut și simulări pe manechin. O elevă și un profesor au pus în aplicare ceea ce li se explicase în minutele anterioare.
       Am stat mai mult de oră dar pot spune că nu a fost pierdere de timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu