joi, 15 noiembrie 2012

Care este cel mai sexy actor?

       Dimineaţă în timp ce mergeam la radio am auzit la o ştire în care se spunea că cel mai sexy actor ar fi Channing Tatum, actorul principal din filmul Magic Mike. Eu am văzut filmul în urmă cu 2 săptămîni şi mi s-a părut drăguţ şi vesel.
     Acum, după ce a apărut ştirea cu siguranţă vor fi mai multe persoane interesate să îl vadă.
     Pentru cei care nu ştiu cum arată actorul, voi pune şi o fotografie.

        Şi aşa a trecut timpul mai repede. Oricum din cartierul Tătăraşi şi pînă în Copou, lîngă Institutul de Oncologie am făcut 25 de minute. Se cicrulă groaznic înter ora 7 şi 8. În fiecare dimineaţă este la fel. Chiar nu ştiu cînd vom avea străzi bune şi trafic descongestionat. Chiar că ai timp să vezi un film pînă ajungi la serviciu.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu