vineri, 2 noiembrie 2012

La mulţi ani, Radio România Iaşi!

     Astăzi Radio România Iaşi împlineşte 71 de ani. pentru prima dată am păşit în instituţie în anul 1996 şi mă tenta meseria asta. Îmi aduc aminte vechile clădiri unde erau birourile mici şi pline cu benzi aranjate în cutii. Mă uitam uită la cei care tăiat cu foarfeca banda şi nu înţelegeam cum nu greşesc. Mi se părea ceva greu de făcut şi recunosc că nu am reuşit să fac asta fără să reiau fiecare mişcare în parte.
    Acum anii au trecut şi am ajuns în noiembrie 2012. Ne-am mutat în caă nouă şi birourile sunt mari, moderne şi benzile stau în rafturi, la arhiva radioului.
    Mă încearcă o emoţie şi nu îmi dau seama ce anume mă face să simt asta. Mă întreb-o fi trecere timpului şi perioada petrecută aici, la radio sau o fi vraja care s-a risipit şi părerile mele despre munca de jurnalist sunt altele.
   Chiar dacă timpul a trecut, situaţia este diferită, plăcerea de-a face radio nu a dispărut şi atunci cînd nu va mai fi voi face un pas în spate şi mă voi retrage. Mesera asta este precum un fel preferat de mîncare-dacă nu îi mai simţi gustul, nu îşi mai place.
    Astăzi parcă şi vremea vrea să ne arate că e un moment festiv şi să ne putem bucura de o zi superbă de noiembrie.
    La mulţi ani, Radio România Iaşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu