duminică, 18 noiembrie 2012

Downton Abbey-un serial de epocă interesant

       Vă fac o mărturisire-îmi plac filmele vechi, de epocă mult mai mult decît cele noi cu secvențe SF, cu sînge, omoruri și altele. Nu vă spun așa deodată acest lucru doar că vroiam să sugerez să vă uitați la un serial de epocă-Downton Abbey. Este o dramă care m-a captivat de am văzut deja prima serie care are 7 episioade și am mai văzut 3 episoade din cea de-a doua serie.
      Sunt trei serii sau sezoane adică 24 de episoade. Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul și episoadele se derulau unul cîte unul.
     Firul epic și intrigile, felul în care se derulează povestea vieții unor aritrocrați englezi și a servitorilor, chiar este interesantă. Se vorbește și de scufundarea Titanicului pentru că în acea perioadă se petrece acțiunea iar faptul că au murit mulți pe vas va schimba viața eroilor filmului. Eu zic că merită văzut. Chiar este interesant și captivant, pentru puțin pe mine m-a prins rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu