luni, 11 martie 2013

Talk show cu Cătălin Botezatu

        Creatorul de modă Cătălin Botezatu a fost invitatul serii de duminică la Popas Păcurari din Iaşi pentru un talk show live moderat de Mihaela Mărculescu. Întîlnirea a durat aproximativ 2 ore iar invitatul principal s-a lăsat aşteptat însă atmosfera a fost încălzită de bandul invitatul de gazdele serii.
      Cătălin Botezatu a făcut o serie de dezvăluiri despre viaţa şi cariera sa, de parcursul său de pînă acum, asta ca răspuns la întrebările adresate de moderator şi jurnaliştii prezenţi la eveniment.

       Aroganţa afişată la televizor a dispărut ieri seară. Am întîlnit un bărbat sigur pe el dar care nu m-a tratat de sus sau s-a uitat sfidător. A fost galant şi elegant în ţinută şi exprimare şi a vorbit cu lejeritate despre ceea ce l-am întrebat. Da, am plecat cu o impresie mai bună despre cel pe care l-am văzut la emisiuni TV.
      Cătălin Botezatu a spus că Bianca Brad l-a influenţat în cariera sa, la început şi că datorită ei a început modelingul. Chiar de la început a avut şansa să lucreze şi cu firme din America, avea paşaport diplomatic şi valută. Se consideră un norocos din aceste puncte de vedere.
     Am aflat un lucru nou-Cătălin Botezatu a fost după revoluţia din decembrie 1989 să urmeze cursurile Institutului de Modă de la Milano şi spune că "a furat meserie din atelierele pe unde mergea".
     A avut norocul să îşi facă stagiatura în atelierele Versace dar a decis să se întoarcă în România pentru "a nu fi slugă la stăpîn".
     Pentru cei care nu ştiu, Botezatu a precizat că şi-a deschis în anul 1994 prima casă de modă Delphi. Pas cu pas munca sa începe să fie cunoscută, apare recunoaşterea şi invitaţiile la diferite festivaluri apar des.
    Nu numai despre Bianca Brad are cuvinte de laude ci şi despre Zina Dumitrescu pe care o consideră mama modei româneşti şi spune că a ajutat pe mulţi, de-a lungul timpului. Tot despre Zina a mai menţionat că i-a permis să creeze produse şi să le prezinte la evenimente, printre creaţiile ei. Acum o scoate în oraş din cînd în cînd, o duce la cosmetică, discută cu ea, îi este alături.

   Mi-a plăcut o remarcă a lui Cătălin Botezatu sau o explicaţie legată de numele celei mai recete colecţii-Birds. Acesta spune că el vede femeia asemenea unei păsări, o femie liberă, neîncorsetată şi o femeie care are posibilitatea de a zbura, nu de a fi constînsă de ceva anume.
   Tot aseară am aflat că îşi crează singur coloana sonaoră pentreu prezentările de modă. Încearcă să aibă timp pentru toate adică pentru creaţie, pentru emisiunile TV pe care publicul le ştie.Cît despre viaţa sa spune că este ca o agendă şi că nu visează la ceva măreţ.
  Multe celebrităţi îi poartă creaţiile printre ele se numără şi Angela Gheorghiu. Aceasta îi poartă ţinutele la concertele mari din ultimii 7 ani şi i-a creat suite de rochii. De ceva vreme are şi colecţii de patofi care pot fi văzute pe ebstore.eu.
   Creaţiile lui Cătălin Botezatu vor fi achiziţionate din cele 98 de magazine din România şi 16 din străinătate şi de pe net. Sunt lucruri elegante, făcute cu mult gust şi merită încercate. Cătălin Botezatu este un designer cunoscut şi mediatizat dar un singuratic, cel puţin aşa l-am văzut şi l-am simţit la Iaşi.
 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu