luni, 25 martie 2013

Sunteți D'Acord să ascultați Live Music Night la Hunters Pub?



       Miercuri, 27 martie, de la ora 21.00, Hunters Pub vă așteaptă la Live Music Night. La clape-Mihăiţă, chitară-Dragoş, vioară-Anca, saxofon-Oana. Fredonează Andrei iar împreună sunt D’Acord Band.

      C ear trebui să știți- Sunt atât D’Acord în tot ceea ce fac încât conceptul Live Music se confundă cu cei cinci membri ai band-ului. O declară vocea formaţiei, care vorbeşte despre muzică ca realizarea vieţii sale: “Prima realizare în muzică a fost în ciclul gimnazial când profesorul de muzică m-a desemnat sa fiu solist al corului școlii. Am continuat cu muzica în liceu ca elev al Seminarului Teologic de la Iași și mai târziu ca student al Facultății de Teologie. În muzică, cu oricare melodie studiată și învățată, ai parte de câte o realizare. În D'Acord Band am avut cele mai mari și cele mai multe realizări de până acum”, a menționat Andrei.
      Oana şi-a urmat colegul, determinată şi pasională, saxofonista formaţiei: “Andrei Bălan a venit la sala de studiu și mi-a propus să colaborăm iar de atunci suntem o echipă. Au trecut 4 ani și ne dorim la cât mai mulți împreună”, a adăugat Oana.
      Mihăiţă a completat în trei note D”Acord şi-a conturat micul său univers “Un gând pentru D`Acord? Mica mea lume, un vis devenit realitatea și o cale de evadare din cotidian“.
      Live music fără arcuş e ca D’Acord fără Anca. “Norocul mi-a surâs acum 2 ani, când Andrei m-a contactat pentru o colaborare cu formația, colaborare ce s-a dovedit a fi un succes. Mă bucur pentru ceea ce se întamplă în această trupă, suntem tineri și vrem să împărtășim muzica bună cu oamenii din jur, iar totodată sunt înconjurată de prieteni adevărați“, a precizat violonista.
     Concertul va începe la ora 21, iar intrarea la eveniment este liberă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu