joi, 25 aprilie 2013

Castelul de la Miclăușeni

    Astazi am fost pentru prima data la Castelul de la Miclauseni. Am avut un sentiment tare fain. Am intilnit oameni cu suflet deosebit care traiesc acolo si care fac lucruri frumoase. E un colt de rai. E liniste, aer curat, verdeata, flori iar ritmul vietii este altul decit cel dintr-un oras precum Iasul.
   Ghidul de la castel a avut amabilitatea de a povesti despre loc, despre faptul ca in interior sunt obiecte unice si vechi si abia astept ca edificiul sa fie reabilitat in totalitate.

    Intotdeauna am fost atrasa de obiectele ce fac parte din epoci diferite. Uneori mi-as dori sa pot disparea si sa pot sta la un castel, cu un altfel de program zilnic, asa macar pentru o scurta perioada de timp. Curiozitatea ma face sa imi doresc acest lucru.
   Maicile de la manastirea de la Miclauseni am avut amabilitatea de a explica cum decurge o zi acolo. Am vazut cimitirul din partea stinga a manastirii, paraclisul. Am fost si la atelierele de pictura, incondeiat oua, croitorie, broderie. Maicile munceau pamintul, punea flori si se ocupa de alibine sau lucreaza in solarii.
   A fost o dupa-amiaza frumoasa si abia astept sa vad filmuletul cum va iesi. Ce nu v-am spus e ca nu am fost intr-o vizita asa pur si simplu ci pentru a filma si a putea monta un filmulet despre castelul de la Miclauseni si manastirea de-acolo. Frumosa zona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu