luni, 29 aprilie 2013

Bunul simt, o raritate?

      Ieri seara am fost la opera. Spectacolul a fost foarte frumos.Costumele si decorul au fost imecabile, cel putin asa le-am vazut eu, un umil spectator iesean. Nu ma consider a fi mai mult decit ceea ce sunt si nu merg la spectacole din snobism. Departe de mine acest gind. Inca mai am cei 7 ani de acasa pentru ca am primit o educatie buna si nu am uitat de asta.

    Pe linga spectacolul care mi-a placut, am ramas cu un gust amar din cauza unei tinere care a venit imbracata necorespunzator. Ma intreb daca nu stia unde va ajunge sau nici macar nu s-a sinchisit sa aiba bun simt si aiba o tinuta corespunzatoare pentru un spectacol de opera.
   Tinara despre care va spun, nu a parut deloc deranjata de privirile celor de linga ea, ba mai mult a stat cit mai comod posibil desi bluzita sa nu se potrivea cu peisajul. Am vazut ca la club nu te lasa sa intri daca nu esti imbracat decent adica nu intrii in pantaloni scurti, cu maieu ca si cum mergi la plaja. Cred ca ar trebui ca tinerii sa aiba mai mare grija cum se imbraca la teatru, la opera, la un act cultural.
  Mi se pare jenant sa vii ca la piata sau ca si cum te-ai duce sa cumperi piine. Asta inseamna ca nu ai respect fata de institutia in care intri, fata de ceilalti spectatori si chiar fata de tine.Am vazut ca dupa ce am postat fotografia pe facebook au aparut diverse comentari. Sunt de-acord cu cei care spun ca tinara nu a fost imbracata asa cum ar fi trebuit. Unii au cap insa le mai trebuie, minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu