vineri, 4 ianuarie 2013

Se redeschide Palatul de la Ruginoasa?

       Abia aştept să pot vizita din nou, Palatul de la Ruginoasa. Prima dată cînd am intrat am simţit că fac parte din acele vremuri cînd trăia Alexandru Ioan Cuza. Ce senzaţie interesantă şi cîtă putere mi-a dat în acel moment încît aş fi vrut ca să dureze.
      Acum conform unor surse ,  Palatul de la Ruginoasa  ar putea să se redeschidă chiar în această lună. A  trecut  un an şi două  luni de zile de la tăierea panglicii la Palatul din Ruginoasa  şi încă nu poate fi vizitat. Cu puţin norc, publicul va putea să-l viziteze după data de 24 ianuarie 2013.
       Recepţia oficială a lucrărilor, la palatul domnitorului Alexandru Ioan Cuza de la Ruginoasa a fost făcută  în luna noiembrie 2010 chiar în prezenţa ministrului culturii de la acea dată, Kelemen Hunor.

       Lucrările au început în anul 2008 şi au fost finalizate în luna octombrie 2010. E o lucrare mare, de două milioane şi jumătate, aproape 2.600.000 de euro, fără TVA.
       Eu abia aştept momentul să pot să-l mai vizitez. Cît despre Palatul Culturii din Iaşi nu pot să exprim în cuvinte ceea ce înseamnă pentru mine- extrem de mult. Iaşul şi viaţa mea în acest oraş este legată de acest simbol, acest brand şi de la asta mi-am pus şi numele blogul dar românizat dacă pot să spun aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu