luni, 28 ianuarie 2013

Filmele și viața sau viața e un film



       Mi se întîmplă adesea să mă uit la un film și să visez  cîteva secvențe. Nu contează dacă este documentar sau artistic. Rămîn cu anumite imagini care în timpul nopții mi se derulează în fața ochilor și parcă nu se mai termină. Uneori sunt fazele mai dure, cu violență și alteori momentele vesele, finalul fericit.
      Fără să vreau împrumut expresii sau atitudini de la personajele din filme și cînd îmi dau seama îmi vine să zîmbesc. Într-un fel este interesant pentru că ai impresia că ești altă persoană deși pentru foarte puțin timp. După aceea stau și mă gîndesc dacă ar fi mai bine sau mai rău și iar îmi vine să rîd.
     Unii joacă teatru toată viața că doar asta știu, alții împrumută  cîte ceva din filme, de la personaje și li se poate pare oarecum bizar. Filmele romantice dau un aer optimist și ai vrea ca viața să fie asemenea unui astfel de film. Dacă mă uit numai la filme în care totul este roz simt că mi se amplică nemulțumirile, cred că am mai multe defecte și mi se pare că tot mai multă lume este rea, insensibilă.
    Dacă la filmele romantice îmi place să mă gîndesc și să spun ce frumos e. Vreau și eu așa.”, la cele unde apare violența și văd sînge și tot tacîmul spun “e doar un film”. Pot spun un lucru- filmele nu îmi influențează viața dar  uneori îmi dau de gîndit că trebuie să știu să trăiesc și altfel decît ……..în prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu