joi, 10 ianuarie 2013

Cașmirul, la modă

        M-am săturat de vești proaste și de aceea am început să mă uit la articole despre moda, ca să mă relaxez. Nu trebuie să caut neapărat ceva anume pentru a cumpăra. Nu costă nimic dacă vrea cineva să admire, să afle ce se mai poartă în lumea asta mare. Aflu că este din nou la modă- cașmirul. Ce fain. Îmi place. Este atît de fin, de moală, de elegant. E elegant și pot fi folosite și accesorii.
       Uite așa cum au astfel de articol, m-am înveselit. Cîtă culoare și ce combinații. Uimitor, îmi place mult!
       Mă bucur că se va purta și la noi pentru că în străinătate se poartă de ceva vreme. Caşmirul este o lână de lux, după care multe fashioniste sunt înnebunite. Lâna de caşmir are o textură foarte fină şi este, în acelaşi timp, rezistentă, uşoară şi moale. Puloverele din caşmir sunt mult mai călduroase decât cele din lâna obişnuită, de oaie. Culorile naturale ale lânii de caşmir sunt nuanţele de gri, maro şi alb.
       Chiar m-am relaxat și pot dormi mai bine. Uite cum un lucru simplu, poate aduce un zîmbet pe chip!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu