joi, 17 ianuarie 2013

Moartea unui mare jurnalist

         Dimineață mă gîndeam că astăzi va fi o zi obișnuită adică muncă și toate celelalte. Nicidecum nu mă așteptam să primesc o veste zguduitoare. Un coleg de la Radio România Actualități a murit. Se afla în Parcul Tineretului din București. Nu am reușit să aflu mai mult de atît și cred că nici nu aș fi vrut să știu.
        Păcat. Septimiu Roman era deosebit atît ca om cît și ca jurnalist. Cînd am avut ocazia să vorbesc cu el mi se părea că mă bagă în seamă mai mult decît aș merita. Era respectuos, cu inimă mare, un OM BUN.
        Este unul dintre cei care lasă în urmă lucruri deosebite și care merită păstrate. Acesta era corespondentul Radio România Actualități, acreditat pe lîngă Parlamentul României și Ministerul Apărării Naționale și realizator al emisiunii "Euroatlantica".A fost în zone de conflict, a fost corespondent în străinătate, crainic ș.a. Septimiu a fost un coleg cum rar mai întîlnești și pe care ți-l dorești alături.
       Din respect  pentru el, am simțit nevoia să scriu cîteva rînduri și să nu mă fac că nu am aflat de decesul lui. Condoleațe familiei și multă putere să poată trece peste acest dureros moment. Septimiu îți mulțumim pentru ceea ce ai făcut și să te odihnești în pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu