sâmbătă, 21 ianuarie 2017

De ce nu aș vota un personaj ca Trump

     Eu nu prea scriu despre politică pentru ca nu vreau să îmi dau cu părerea  acolo unde nu mă pricep prea bine. Astăzi însă vreau să scriu despre noul președinte al Americii. De ce? Pentru că pe mine ca român și ca cetățean al planetei Pămînt mă îngrijorează foarte tare.
     Am urmărit cu atenție ieșirile lui Trump atît cele publice cît și momentele de ieri. Am urmărit discursurile lui dar si cele ale lui Obama și nu am putut să nu fac comparație. Observ temperamentul său instabil, trece repede de la zîmbet la figura rigidă, multe ironii la adresa tuturor. Are un limbaj pe care nu l-am mai văzut la nici un șef de stat și nici un pic de diplomație, măcar așa de ochii lumii.Nimic pentru că nu îi pasă. În plus deja s-a exprimat referitor la mass media și a spus cu cine va colabora și cu cine nu adică veți vedea ce va fi cu libertatea presei americane. E un personaj meschin și periculos.

     Faptul că încearcă să aibă o relație bună cu Rusia mă face să fiu și mai atentă la ce va urma, care vor fi pașii pe care îi va face. Își atrage antipatii fără să îl intereseze ceva anume, renunță la ce era bun pînă acum de parcă America a apărut ieri pe harta lumii. Se vede salvatorul și unicul șef, e dominator și a ales să se înconjoare de persoane mediocre.
     Nu mai spun de secvențele în care apare marea familie și  cînd toți defilau ca la paradă și se vedea că nu au habar nimic legat de protocolul pentru astfel de evenimente. Nu analizează deloc cum ar trebui să se îmbrace, să se poarte pentru eveniment. Multă falsitate în toate. Asta am regăsit.
     Voi urmări cu atenție și pe viitor și sper să nu fie mai rău decît îmi imaginam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu