joi, 5 ianuarie 2017

Cît de des îți faci manichiura?

   
 Pentru mine, manichiura este asemenea unei cărți de vizită și am fost mereu extrem de atentă. Recunosc faptul că merg des să îmi fac unghiile și este una dintre plăcerile la care nu renunț. Îmi găsesc timp pentru acest capitol și am descoperit un profesionist care se ocupă de felul în care arată mîinile mele.
Ieșeanca Elena Ciobanu este o persoană caldă, care își face foarte bine treaba și care găsește întotdeauna modele și culori care să îmi placă.
  Aici găsiți detalii https://www.facebook.com/pg/biju.elen/about/
  Cred că nu sunt o clientă foarte comodă deoarece sunt foarte pretențioasă dar Elena a știu cum să rezolve de fiecare dată iar manichiura făcută de ea e impecabilă. O recomand cu drag pentru că este pasionată de ceea ce face, mereu zîmbitoare, îți transmite bunătate și bucurie.
Anii au trecut iar Elena e la fel adică nu face rabat la calitate și e în contact cu noutățile, aduce culori noi de gel și tot ce mai este nevoie pentru ca noi, doamnele și domnișoarele să plecăm mulțumite.

  Elena, revin cu plăcere la salonul tău și vreau să îți reamintesc că mă simt o răsfățată.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu