marți, 17 ianuarie 2017

Cînd primesc premii

   Am observat ceva simpatic- primesc premii pe 14, 15 sau 16 ale lunii. S-a întîmplat de multe ori și de aceea zîmbesc de fiecare dată. Nu știu dacă e vreo coincidență sau așa se întîmplă pur și simplu. Oricum e drăgut și onorant.


   Sunt întrebată deseori cum reușesc să primesc premii- eu știu doar că îmi fac meseria cu pasiune, că în spatele fiecărui premiu stă multă muncă, perseverență, mai sunt și greșeli căci nu sunt perfectă. Cred că determinarea și implicarea sunt două dintre atuuri și uite așa vine recunoșterea. Niciodată nu o vînez.
   Aș putea spune că 90% dintre premii vin cînd nu mă aștept sau în momente cînd habar nu am la ce să mă aștept.

   Oricum le mulțumesc mult tuturor celor care îmi apreciază activitățile și le urez un an cît mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu