vineri, 27 ianuarie 2017

Ce fain e la Bistro Copou!

       Am mai descoperit un loc care îmi place- Bistro Copou. Ce pot spune e că, încă de la intrare, mi-a dat o stare de bine ca aceea pe care o ai cînd ești foarte relaxat. Ei bine, eu nu eram așa dar ceva de-acolo mi-a dat o astfel de stare. Nu aș putea spune ce anume a fost la început. Totuși după ce am căutat din priviri o masă, m-am așezat, am simțit că mă scufund în scaun și nu mai vreau să plec.


    A urmat răsfoairea menu-ului și mi-au picat ochii pe clătite cu ciocolată și dulceața de căpșuni. O bunătate. Rar am găsit clătite așa bune. În Iași doar într-un singut loc am mai mîncat clătite bune. Ce aveau acestea în plus- modul de prezentare, mărimea lor, dulceața. Au fost bune de tot și le recomand tuturor.



    După ce am terminat cu minunatul desert am savurat un cappucino, din partea casei iar zîmbetul doamnei care m-a servit mi-a amintit că o privire faină îți schimbă dispoziția cît ai clipi.
    Da, e tare fain la Bistro Copou și vă zic să încercați. Eu, cu siguranță, voi reveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu