marți, 1 ianuarie 2013

Un Revelion prelungit

     La mulți ani 2013! A mai trecut un an și a început altul. Revelionul s-a dus. Toate lucrurile bune, plăcute trec foarte repede. Chiar a fost fain și m-am simțit bine. Compania face totul. Oameni cu sufletul curat, veseli și ospitalieri. Așa au fost cei doi cu care am petrecut noi adică eu și Florin, noaptea de Revelion.
     Am rîs, am fredonat versuri de la anumite melodii.Ne-am purtat firesc și toți patru ne-am simți în largul nostru. Ni s-a mai alăturat la petrecere și o simpatică pisicuță pe nume Sorel. Așa am fost cinci și a fost ok.
     Am servit pește și fructe de mare care au fost delicioase la fel ca și antrenurile. Mare succes au avut clătitele Ioanei dar și prăjiturile. Nu ne-am întîlnit ca să stăm numai la masă așa că am avut timp berechet să discutăm despre anul 2012 și despre preocupările fiecăruia dintre noi. a urmat și somnul...de frumusețe și de care era mare nevoie. La capitolul acesta cred că rămîn cu restanțe cam mult timp deși nu prea vreau.
    Uite așa, la noi, Revelionul a durat 19 ore. Astăzi suntem pe 1 decembrie 2013  și sper ca anul acesta să fie unul cu noroc, cu prieteni adevărați, cu realizări, sănătate și fericire și asta vă doresc la toți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu