duminică, 25 ianuarie 2015

De ce să faci criosaună!

      Am făcut-o și pe asta! Da, am fost la criosaună timp de 10 zile. Asta înseamnă 10 ședințe iar efectele se văd. De altfel le-am simțit la fiecare ședință în parte. Prima dată m-am lăsat „coruptă” să fac o astfel de cură. Da, nu aveam timp pentru  sănătatea mea dar acum mă bucur că am ascultat sfaturile  a două persoane care îmi doreau doar binele respectiv Ioana Rață și Gabriel Achelăriței.
     Domnișoara asistentă Daniela mi-a explicat în detaliu care sunt efectele criosaunei, am completat o fișă, mi s-a luat tensiune și au fost cîteva măsurători în talie, bust, brațe etc, a fost luată greutatea, după care am început prima procedură.
     O ședință la criosaună durează 3 minute și ți se explică că trebuie să te miști continuu, cînd intri îți iei papuci de unică folsință și botoșei iar temperatura nu se modifică brusc. 
     De altfel din fotografii veți observa un abur și trebuie să vă spun că era rece dar suportabil. Era mai bine decît afară cînd este ger deoarece frigul nu-ți intra în oase.

    Ce simți după ce ieși de la criosaună? Corpul se încălzește destul de tare pentru că se produce vaso-dilatația. Oboseala dispare și ești relaxat, ba ți se face somn iar noaptea dispar insomniile. Dimineața capul este limpede și încheieturile nu mai pocnesc. Pielea este mai catifelată, mai elastică, celulita se vede mai puțin.
   La prima ședință aveam în talie 97 de centimentri și am ajuns la 83 de centimetri.  De asemenea, extreminățile se comportă mult mai bine la temperaturile scăzute de afară decît înainte de ședințele de criosaună.
  Recomand să încercați atît criosaună cît și salină, la Terra Centrum, în Păcurari-Canta pe strada Luca Arbore la fostul Dedeman.

               http://www.terracentrum.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu