sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Energia poate fi consumată pe ceva ce merită

    De trei zile am trecut în anul 2015. La prima vedere nimic nu este schimbat. Las în urmă multe lucruri din viața mea pentru că așa este cel mai bine. Cînd spun asta mă refer la unele supărări, la situații mai puțin plăcute( din fericire foarte puține la număr). Am decis să schimb foaia, așa cum se spune. Așa este cel mai indicat și de bun simț.
   În noul an vreau să fac ceea ce  nu am reușit și îmi propusesem. Nu mai renunț la nici o idee care mi-ar aduce mulțumire pe moment și satisfacție pe viitor. Nu mai fac asta pentru absolut nimic.
   În viața nu există perfecțiune dar poate fi frumusețe, pot fi bucurii, fapte bune, loialitate, respect, iubire. Cei care nu se înscriu sau nu au aceste caracteristici, nu se vor integra sau nu vor mai avea loc în viața mea, nu vor putea face parte din proiectele mele, din munca mea de zi cu zi.
   Sunt atîtea de realizat încît energia poate fi consumată pe ceva ce merită și ceea ce i-ar putea ajuta și pe alții.
   Gata, de luni trec la treaba! Proiectele vor continua. Dacă vrei să te alături, contactează-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu