vineri, 16 ianuarie 2015

Sunt un pui care revine la cuib!

   Astăzi le-am vorbit elevilor de la profilul bilingv de la Colegiul Mihai Eminescu din Iași. Despre ce credeți că puteam să le povestesc decît despre ceea ce știu să fac mai bine și o fac de 16 ani- meseria de jurnalist. Pentru asta este nevoie de multă pasiune, perseverență, dorință de a învăța permanent, de a fi la curent cu ce apare nou și de a fi deschis la provocări. Astăzi m-am gîndit că nu regret deloc pentru alegerea făcută și că sintagma "a fi erou pentru o zi " mi se potrivește după cum mi se tot spune des, în ultima perioadă.

   Am revenit astăzi la colegiu, unul dintre locurile mele de suflet, la invitație olimpicului Alex Plămadă, un tînăr care este preocupat de lucruri frumoase și care implică multă muncă. Mă bucur pentru că elevii sunt isteți, cu preocupări frumoase și cu rezultate despre care ar fi bine să se spună mai des. Eu o voi face cu orice ocazie pentru că eu sunt pui care revine des la cuib.

   Mi se depănau în minte zile din perioada liceului care mi se întrepătrundeau cu momentele actuale și aveam sentimentul de plutire, de dorință a înghețării timpului. Da, atît de frumos a fost.
   A fost greu de ales despre ce momente să vorebesc, cele din viața mea de jurnalist. Totuși am găsit suficiente informații așezate în sertarele unității mele centrale. Am vorbit de cum poți face un lucru foarte bine dar cum să și greșești că doar este omenesc. Nu am citit pe fețele elevilor și ale profesorilor nici un moment de plictiseală sau de dezinteres și asta m-a făcut să îmi doresc să continui a le vorbi elevilor, pe viitor.

  Ce poate fi mai frumos decît să vezi că mesajul a ajuns la receptor și că ți se spune că au fost informații interesante și utile. Da, mi-am atins scopul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu