vineri, 16 ianuarie 2015

Și eu sunt o "urmă" a Colegiului Mihai Eminescu din Iași

    Data de 15 inaurie 2015 va rămîne un reper în existența mea. A fost una dintre cele mai frumoase zile pe care am avut privilegiul de a o petrece timp de cîteva ore cu foștii mei profesori de liceu sau cu foști colegi. Întîlnirea a avut loc la Teatrul Național din Iași unde m-au marcat cei 150 de ani de la înființarea Colegiului Mihai Eminescu din Iași, un reper pentru școala românească.

   Pe 14 inauarie am simțit un sentiment aparte și greu de descris atunci cînd am fost invitată să le vorbesc elevilor este comunicarea și foarmele pe care le poate avea dar am jurizat, alături de persoane competente, un curs între liceeni. Pe 15 ianuarie sentimentul a fost mai puternic pentru că revedeam profesorii din clasele a VII a și a VIII a. Am înțeles că sunt printre privilegiați căci sunt absolventă a unui colegiu cu o încărcătură istorică și literară extraordinar de mare. Mi-a venit în minte următoarea întrebare- eu, ca fost absolvent, am știut întotdeauna să prezit ceea ce se organizează acolo? Nu am reușit în totalitate dar am încercat. E greu să cuprinzi tot ce se derulează la Colegiul Mihai Eminescu fără să nu fii tentat să devii subiectiv. Oricum sunt foarte multe de spus.

   Programul zilei de 15 ianuarie a cuprins 13 momente care au alternat într-un mod firesc și am reușit să le văd pe toate. Cînd am relatat în direct pentru Radio Iași nu știam despre ce să spun mai întîi pentru că erau multe de precizat. Da, a fost una dintre cele mai emoționate transmisii în direct.

   Prina natura meseriei dar și a firii mele, nu m-am despărțit deloc de colegiu, de profesori, de fosții colegi și am cunoscut alte cadre didactice, alți elevi care fac cinste acestei unității de învămînt.

   La mulți ani, Colegiul Mihai Eminescu din Iași! La mulți ani dascălilor și elevilor! Un an bun, cu realizări, putere de muncă și dorință de a fi printre primii la olimpiade, concursuri, proiecte naționale sau internaționale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu