miercuri, 14 ianuarie 2015

Sunt mîndră că am învățat la Colegiul Mihai Eminescu

         Astăzi, 14 ianuarie 2015 a fost una dintre zilele cele mai frumoase din viața mea. Dimineață am plecat cu sufletul deschis și cu zîmbetul pe buze, la școala care m-a format. Mai corect spus este vorba de una dintre cele 4 instituții de învățămînt care și-au pus amprenta asupra ceea ce sunt acum. Prima cărămidă în formarea mea a fost pusî la Școala nr.22 acum Școala B.P.Hasdeu, a urmat liceul la Colegiul Mihai Eminescu, facultatea la Universitatea Al.I.Cuza, aici unde am urmat și studiile de masterat.
       Pășind încet dar apăsat către liceu, mă gîndeam că au trecut mulți ani de cînd am dat examenul de bacalaureat și îmi veneau în minte fel de fel de lucruri. Am ajuns acolo, am întîlnit profesori care mi-au zîmbit, ne-am îmbrățișat iar bucuria revederii era mare de ambele părți.
      Am ajuns la clasa unde am fost invitată  să vorbesc despre comunicare, alături de un alt jurnalist cu mare experiență.Mulțumesc pentru invitație, domnișoară profesor Ioana Chiriac.
     Elevii s-au arătat interesați de ceea ce le spuneam, au interacționat cu noi și mi-am amintit din nou, de cum eram în liceu. A fost o experiență frumoasă, pe care aș repeta-o. Cît elevii au pregătit o temă pe care am evaluat-o și am jurizat-o, am fost la lansarea cărții profesorului de istorie, Gheorghe Baciu. Dumnealui a fost unul dintre profesorii mei de istorie pe care îi respect și îî admir. M-am simți copleșită că mi-a păstrat loc exact lîngă dumnealui, mi-a mulțumit public că am venit și mi-a zîmbit mereu. M-am simțit o bucățică din acest colegiu care a împlinit 150 de ani de la înființare și așa mă vor simți mereu.
      După lansare am revenit la jurizare proiectelor și am notat fiecare proiect în parte iar cel mai bun a ocupat locul întîi. Nici nu mi-am dat seama cînd a trecut timpul și a trecut de ora 14.30. Da, a fost frumos la Colegiul Mihai Eminescu, în unul dintre locurile unde sufletul este deschis, inima se bucură, unde mi-aș dori ca timpul să stea în loc.
     Sunt mîndră că am învățat la Eminescu și le mulțumesc mult scumpilor mei părinți că m-au îndrumat dar le mulțumesc mult și profesorilor mei pe care îi respect acum dar și pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu