miercuri, 31 octombrie 2012

Regizorul Cristian Mungiu le cere scuze spectatorilor ieșeni pentru proiecția proastă a filmului “După dealuri”. De astăzi va rula o copie realizată în Italia


De miercuri, 31 octombrie, se reiau proiecţiile filmului „După dealuri”, la Cinema Victoria din Iaşi, cu o copie nouă. În weekend-ul de lansare a peliculei, la Cinema Victoria a rulat o copie ratată trimisă de laboratorul Kodak din Bucureşti. Echipa Voodoo Films îşi cere scuze pentru neplăcerile create şi îi invită pe spectatorii din Iaşi să vadă filmul în condiţii bune. Filmul poate fi văzut la Cinema Victoria din Iaşi în perioada 31 octombrie – 8 noiembrie, de la orele 14.30, 17.00 şi 19.30. În primele zile de rulare în România, „După dealuri” a avut 12.741 de spectatori, o cifră importantă pentru un film românesc.
Totodată, regizorul Cristian Mungiua spus referitor la proiecția de la Cinema Victoria de vineri, 26 octombrie.
“Aș dori să explic o situație publică ce nu mi se datorează, dar care poate informa despre ce s-a întîmplat și despre ce va urma legat de proiecțiile cu „După dealuri” în orașul meu natal. Așadar, la Cinema Victoria, filmul s-a văzut prost, iar premiera a fost rău organizată. Filmul s-a văzut prost nu doar la spectacolul de gală, ci pe parcursul întregului weekend. Și asta pentru că cinematografului i s-a livrat o copie ratată de către laboratorul Kodak din București. O copie pe care laboratorul n-a verificat-o. Pe care nici cinematograful n-a verificat-o. Pe care, din nefericire, nici eu nu am verificat-o. Am cedat insistențelor de a proiecta filmul la Victoria din cauza interesului mare al spectatorilor pentru film și dat fiind faptul că în multiplexuri nu există săli de asemenea dimensiuni. “, a explicat regizoru.
Cristian Mungiu mai menționează că s-a realizat o nouă copie pe peliculă, într-un laborator din Italia, copie care va rula la Victoria din Iași începînd de miercuri, 31 octombrie.
“Aceasta este o copie bună. Pînă atunci nu-mi rămîne decît să-mi cer iertare eu tuturor spectatorilor ieșeni care m-au întîmpinat cu atîta simpatie și care au avut parte de o proiecție proastă. Sper să aibă curiozitatea să revadă filmul la un moment dat. Și sper ca pînă data viitoare cînd am să revin la Iași cu un film să se fi găsit o soluție de proiecție pe care cred că atît eu cît și publicul ieșean o merităm. “, adaugă Cristian Mungiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu