marți, 3 septembrie 2013

Model la Maviov

         Chiar dacă mulți spun că într-o zi de luni nici iarba nu crește și marea majoritate este indispusă pentru că începe săptămîna, eu nu aș spune că a fost așa de rău. Nu am luat-o razna și nici nu m-am schimbat peste noapte dar am avut parte de o experiență interesantă- am fost model la Maviov.

         Ca să înțelegeți mai bine, am fost acolo, la salon, unde se desfășoară în zilele de luni și marți, un seminar despre noi tehnici de vopsire a părului. Acolo au venit 5 cursante care au aflat noutăți despre ce se poartă anul acesta în materie de culoare a părului, care nuanțe predomină, cum poți vopsi o persoană cu mai multe culori dar să nu mai folosești folii de separare a suvițelor. Da, este interesant cum poți să folosești culori diferite și să te joci cu ele fără să fuzioneze.

          A fost ceva diferit de ceea ce am mai făcut. Mulțumesc, Ines Prodan pentru oportunitatea de a fi model la Maviov. Mulțumesc echipei de la Maviov pentru rezultatul final!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu