vineri, 10 februarie 2017

Un serial foarte interesant-TABOO

 
     Cînd timpul îmi permite sau cînd simt nevoia de relaxare mă uit la filme. Iubesc și teatrul sau opera dar filmele îmi permit să meditez la viața cotidiană. Rareori sunt dispusă să aleg seriale pentru că nu vreau să aștept de la episod la altul sau pentru că ar dura prea mult și nu îmi prea permit( ca timp).
     M-am uitat cu plăcere la Downton Abbey sau la Games of Thrones iar acum mă uit la Taboo. E un serial cu Tom Hardy, e captivant. E o dramă englezească produsă de  Scott Free London and Hardy Son & Baker for BBC One and FX. E foarte interesantă și o recomand.

    Nu aș vrea să dau detalii pentru ca cei care nu au văzut să aibă curiozitatea de a urmări acest serial.

(Foto Mirror)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu